5.10.16

Elektrik Devreleri Olan Lego Parçaları



Brixo telefonunuzdaki uygulama ile kontrol edebileceğiniz üzerinde (içinde) elektrik devreleri bulunan lego parçaları üretti.

Brixo blogları elektrik iletmek için kromla kaplamış. Bloglarda bulunan pilleri güvenlik açısından düşük voltajlı piller olacak şekilde tasarlanmış ve bu bloglarda kullanabileceğiniz LED ışıklar, motorlu bloglar, ses, hareket sensörleri algılayan bloglarla harika bir hale getirmiş. Ayrıca bildiğimiz, sürekli oynadığımız Lego ile de uyumlu bloglarmış. Ayrıca bu blokları telefonunuzla kontrol edebilmeniz için bir uygulama bile yapmışlar. 

Blogları da 3 kategori içinde sınıflandırmışlar.

Bağlayıcı Bloklar


Lego ile uyumlu bloglar.

Tetikleyici Bloklar


Bluetooth bağlantısı, ses, ışık, hareket sensörü.

Aksiyon Blokları


Led ışıklar, Motor blokları.

Ben çok beğendim. Keşke benim aklıma gelseydi dedim, gelse de yapsaydım dedim. Ama bize oynamak kısmetmiş :) Bu arada web sitelerinde ki yazı da çok hoşuma gitti;

It won’t solve your problems, but it will 
make you forget them

Ayrıca "Merak ettim, dur biraz daha inceleyeyim!" derseniz videosu da aşağıda.