4.4.17

www.pilsanstore.com

Çocuklu bir anne olarak, çocuklarıma aldığım ürünlerin Türkiye'de üretilmesi benim için çok önemli. Daha doğrusu Çin (P.R.C.)'de üretilmemesi çok önemli bir hal aldı. Malumunuz haberleri hepimiz izliyoruz. Bu sebeple kızımın doğum günü için hediye ararken doğum gününden 2 ay önce yolum http://www.pilsanstore.com'a düştü.



İstediğim ürünü araştırdım buldum ve ellerinde yoktu. Kızımın doğum gününe de iki ay vardı. O yüzden acelem yoktu ve ilk defa bir internet sitesi üzerinde "Geldiğinde E-Posta ile Bildir" butonunu kullanmak istedim. Butona basıyordum, basıyordum bir tepki alamıyordum. Bende sitenin iletişiminde bulunan mail adresine mail attım. Benimle ilgilendiler, bu durum için özür dileyip, geldiğinde istersem haber verebileceklerini belirttiler. Haber almak istediğimi belirttim ve ürün geldiğinde de bildirdiler. Buraya kadar her şey olması gerektiği gibiydi. Teşekkürler Pilsan Store.

Kızımın doğum günü Cuma günüydü ve günlerden çarşambaydı. Saat 15.30 civarında hediye siparişi vermediğimi hatırladım ki iki ay öncesinden alacağım hediye belliydi. Hemen http://www.pilsanstore.com'a girip hediyeyi sipariş ettim. Çarşamba saat neredeyse 16.00 olmuştu ve Cuma'ya kadar elimde olması imkansız gibiydi. Kargoya verilecekti, kargo getirecekti. İnternetten alışveriş yapanlar bilirler en az 3 gün sürer. Bu sebeple hemen müşteri hizmetlerini aradım ve verdiğim siparişin Cuma'ya kadar elimde olmasının mümkün olup olmadığını sordum. Beni birine bağlaması gerektiğini belirttiler ve beklemeye aldılar. Bağlandığım kişi kimdi bilmiyorum ama kızımın doğum günü olduğunu Cuma'ya kadar elime ulaşıp, ulaşamayacağını sorduğumda aldığım cevap, merak etmeyin elimizden geleni yaparız oldu. Tabi kargo şirketinin de hangisi olduğunu sordum. Aras kargo dediler. Daha önce yaşadığım deneyimlerime dayanarak, 2 sokak yukarıda bulunan Aras Kargo'dan ürünlerimin gelmesinin 3 ay beklemiş biri olarak hediyenin kızımın bir sonraki doğum gününe yetişeceğini düşünmüştüm. Konuştuğum kişi çok kendinden emin konuşuyordu ve bu beni rahatlatmıştı.

Aras kargoya rağmen inanılır gibi değildi ama ürünüm Perşembe sabahı elimdeydi. Hatta kargoyu getiren kişiye nasıl bu kadar çabuk getirebildiklerini sorduğumda "Ben de inanamadım abla." dedi. Kimlerle konuştuğumu bilmiyorum ama bu kadar ilgili ve alakalı oldukları ayrıca ürünümün bu kadar hızlı gelmesini sağladıkları için tekrar teşekkür ederim.

Bir kaç gün sonra yine alışveriş yapmak için siteye girdiğimde de "Geldiğinde E-posta ile Bildir" butonunun kaldırıldığını gördüm. Hatta sadece kapatmamışlardı, çalışmadığı için kaldırmışlardı. Bu güzel e-ticaret anlayışı için de teşekkürler.

Not: Bu bir reklam yazısı değildir, bu tamamen müşteri memnuniyetidir. Bence yaptıkları bu güzellikten sonra bu yazıyı da hak etti sevgili Pilsan Store.