30.3.17

90'lar Falları

Hiç  bir yerde örneğini göremediğim en iyi kızların bileceği bir 90'lar hatırası hatta eğlencesi. 
Kağıt üzerinde bakılan fallar.


Bir kaç gündür aklımda 90'larda defterlerimizde yaptığımız fallar dolanıyor. Bu falları bir yerlerde sakladığımı biliyordum ama ayrıntılı bir şekilde arayamamıştım. Şimdi ise buldum hatta ararken 90'larda yaptığımız başka fallar da buldum. Toplamda 3 adet fal, bu arada fal dediğime bakmayın. Bunlar tamamen uydurma, eğlencelik kendimizi avutmak için uydurduğumuz eğlencelerimizdi. Şimdi hatırlamanız ya da isterseniz yapmanız için sizinle de paylaşıyorum.

1. Fal

Yapmak isterseniz elinize bir kağıt bir de kalem alın. Kağıda da alt alta;

Evet:
Hayır:
Bilmiyorum:

Yazın. Aşağıdaki sorularda verdiğiniz cevaplara göre Evet, Hayır, Bilmiyorum yanına bir çizgi ( | ) koyun. Mesela ilk sorunun cevabı Evet olmalı (testi yapmanızın anlamlı olması açısından) tablonuz da şu şekilde olacak.

Evet: |
Hayır:
Bilmiyorum:

Her cevap için bir çizgi çizmelisiniz.

1. Sevdiğin biri var mı?
2. O seni seviyor mu?
3. Onu kıskanıyor musun?
4. O seni kıskanıyor mu?
5. Ailesini tanıyor musun?
6. O senin aileni tanıyor mu?
7. Onunla bir yere çıktın mı?
8. Sana çıkma teklifi etti mi?
9. Seni öptü mü?
10. Seni sevdiğini söyledi mi?
11. Yakışıklı/güzel mi?
12. Güzel giyiniyor mu?
13. Arkadaşlarından hoşlanıyor musun?
14. Hareketlerini beğeniyor musun?
15. Sigara içiyor mu?
16. Arabası var mı?
17. Araba kullanmayı biliyor mu?
18. Aynı şehirde misiniz?
19. Tek istediği sen misin?
20. Müzik dinlemeyi seviyor musun?
21. O müzik dinlemeyi seviyor mu?
22. Boyu sana uygun mu?
23. Yaşı sana uygun mu?
24. Göz göze baktınız mı?
25. Onunla evlenmek ister misin?
26. Birbirinize yakışıyor musunuz?
27. Onu kaybetmekten korkuyor musun?
28. Okuyor mu?
29. Ortak özellikleriniz var mı?
30. Şarkınız var mı?
31. Sana fotoğrafını verdi mi?
32. Sana kızdığında ayrılalım derse peşini bırakır mısın?
33. Seninle çıkarken bir başkasıyla görsen, affedip, tekrar çıkar mısın?
34. Onu aldatır mısın?
35. O seni aldatır mı?
36. Ona güveniyor musun?
37. O sana güveniyor mu?
38. Sana hediye verdi mi?
39. Sen ona hediye verdin mi?
40. Gözleri renkli mi?
41. Evlilik aşkı öldürür mü?

Cevaplara göre çizgi çizdiyseniz, tablonuz aşağıdakine benzer bir şekil almıştır.

Evet: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Hayır: | | | | | | | | | | | | | | | |
Bilmiyorum: | | | |

Şimdi çizgilerin üzerini, üçerli gruplayacak şekilde çizin.

Evet: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Hayır: | | | | | | | | | | | | | | | |
Bilmiyorum: | | | | | |

Evet kısmında iki çizgi kaldığı için ilk sayımız 2,
Hayır kısmında 1 çizgi kaldığı için sayımız 1,
Bilmiyorum kısmında hiç çizgi dışarıda kalmadığı için son sayımız 0.

Yani bakmamız gereken numara aşağıdaki kısımda 210.

Bol şans.

000 - Seni hiç düşünmüyor
001 - Seni hep düşünüyor
002 - Seni her zaman görmek istiyor
010 - Seni sevdiğini şarkılarla ifade ediyor
011 - Seni kıskanıyor
012 - Sana haksızlık ediyor
020 - Yakında ayrılacaksınız
021 - Ailen öğrenecek ve kızacak
022 - Telefon bekliyor
100 - Seni sevdiğini hiç bir zaman söylemeyecek
101 - Seni sevmiyor
102 - Seni sevdiğini çok yakın zamanda söyleyecek
110 - Seni aldatıyor
111 - Seni komik buluyor
112 - Seni daha iyi tanımak istiyor
120 - Asla aldatmıyor
121 - Unutmak istiyor
122 - Başkasına aşık
200 - Seni unutmak istiyor
201 - Senin onu sevdiğini söylemeni bekliyor
202 - Seni bir yere davet etmek istiyor
210 - Seni seviyor
211 - Seviyor ama söylemek istemiyor
212 - Seni gördüğü an aşık olmuş
220 - Birini aklından atamıyor
221 - Sen fazla seviyorsun, hak etmiyor
222 - İmkansız aşk

Bu arada matematikte kullandığımız ikilik sistemi de bu fal ile öğrendiğimizi fark ettim. Her şeyde bir hayır varmış :)

2. Fal (BCD Falı)

Şimdi fark ediyorum da bu anlatacağım fal ile de bilgisayar da BCD kodu dediğimiz kodlara giriş yapmışız. Yine bir kağıt kaleme ihtiyacınız bulunuyor. Bu falda yapmanız gereken 6x4'lük bir tablo çizmeniz ve tablonun içini 6,7,8,9, 10, B, C, D ile doldurmanız. Uymanız gereken kurallar ise;

- Aynı harf ve rakamlar tabloda yan yana ya da alt alta gelmemeli.
- Her harf ya da rakamdan 3 tane yazmalısınız.


Doğru tablo


Yanlış Tablo


Tablonuzu oluşturduktan sonra merak ettiğiniz adamın isminin harfleri kadar çizgi çizmeniz gerekiyor. Mesela ismi 4 harfli ise " - - - - " şeklinde çizgileriniz olmalı.

Sonra bu çizgilerin altına tabloda olan sayı ve rakamları sırayla yazmanız gerekiyor. Aşağıdaki gibi.


Bu falda da üst üste ya da yan yana gelen harf ve rakamlara bakmanız gerekiyor. Üst üste veya yan yana gelen rakamlara göre de sonuçlar şöyle oluyor;

6 : Kıskanıyor
7 : Sevmiyor
8 : Seviyor
9 : Özlüyor
B : Beğeniyor
C : Ciddi Düşünüyor
D : Düşünmüyor

3. Fal (İsim falı)

Aslında benim için çok farklı sonuçlar doğururdu bu fal. İsmimde 5 tane I olduğu için. Kendi isminizi  ve soy isminizi ve sevdiğiniz kişinin ismini ve soy ismini yukarıdan aşağı doğru yazmaya başlıyorsunuz fakat tek kural ismi yazarken aynı harflerden yukarıda var ise yukarıda yanına yazmanız. Mesela ben sadece kendi adımı kullanarak bir örnek yapacağım.

Işıl Yıldırgı adımı kullandığımda isim ve soy ismimi aşağı doğru yazıyorum;

I
Ş

bundan sonra tekrar aynı harf geldiği için I'nın yanına yazıyorum ve devam ediyorum.

II
Ş
L
Y

Tekrar I var tekrar ilk sıraya yazıyorum. Yı'L'dırgı içinde ikinci bir L var onu da Işı'L' ın sonunda yazdığım L'nin yanına yazıyorum.

III - 3
Ş - 1
LL - 2
Y - 1
D - 1
R - 1
G - 1

Tüm harfleri yazdıktan sonra kaçar harf olduğunu yan yana yazıyorum. İlk rakam ve son rakamı içe doğru toplayarak tekrar yazıyorum. Aşağıdaki gibi bir tablom oluyor.


Son olarak bulduğunuz rakam 100 olmalı veya 100'den küçük olmalı. Çıkan sonuç ise sizi yüzde kaç sevdiğini gösteriyor. Yani benim sonucum %55.

İyi eğlenceler.