27.12.16

Online Fuar

Endless Fairs

İşte bu benim aklıma gelmişti. Çok iyi bir fikir olmuş, biraz kafa karıştırıcı gibi duruyor. Fazla ayrıntılı kullanım kolaylığı çekilebilir ama fikir müthiş. Peki ben neden bahsediyorum; Online Fuar.

Her şeyi interner üzerinden yapmaya başladığımız bu dönemde kafamda online fuar fikri canlanmıştı. Var mı diye araştırmalara başladığımda Endless Fairs ile karşılaştım. Benim kafamda tasarladığım daha çok tek bir sayfa üzerine verilen linklerle yönlendirmelerin yapılması gibi basit bir şeydi. Sayfa üzerinde marka logoları bir kaç marka cümlesi bulunması, belki de ürün görselleri eklenerek, müşteri için tasarlanan sayfaya yönlendirmekti. Ama bu yönlendirme içinde canlı görüşmeler, videolar bulunmuyordu. Endless Fairs bu özellikleri de düşünüp, eklemiş. 100 kişiye kadar online veya canlı görüşmeler de yapabiliyorsunuz.

En uç olarak kafamda canlanan ise firmaların kendine 360° fuar alanı çekimi yapması ve firmaların yaptığı çekimlerin bir sistem tarafından bir araya getirilerek internet üzerinde fuarda geziyormuş izlenimi verilmesiydi. Tabi gelişen teknolojide VR teknolojisi ile desteklenerek çok daha güzel geliştirmeler sunulmasını da başka bir geliştirme olarak düşünmüştüm.

Ama Endless Fairs güzel bir başlangıç yapmış gibi duruyor. Belki sonraki adımlarda (belki de şuan geliştirmekteler) VR ve 360° çekim uygulamalarını yapacaklardır.


Ayrıntılar için tıklayınız.