28.8.17

Aras Kargo ile imtihanımız!

Aras Kargo'da gördüklerimi sizinle "yorumsuz" paylaşmak isterim. 

Öncelikle kargomu göndermek için içeri girdiğimde olaylar zaten yaşanmıştı. Yaşlı bir teyze kargosunu almak için gelmiş ve sizi şikayet edeceğim deyip duruyordu. Teyzenin evine kargoyu vermek için iki kere gittiklerini ve evde olmadığını söylüyordu çalışanlar teyze ise cumartesi günü torunlarının evde olduğunu 2 gün önce ameliyat olduğu için evden çıkmadığını kargoyu geri göndermesinler diye bugün geldiğini söyledi. Haliyle ameliyatlı kadın oraya kadar geldiği ve kargoyu taşımak zorunda olduğu için kızgındı. Üstüne bir de teyzeden 21 TL para aldılar. Teyze "Sizi şikayet edeceğim." dedi. Fakat teyzeyi kimse umursamadı. Teyze kapıdan çıktı geri geldi ve "Taşıyamıyorum çocuğum, yardım edin bari hem taşımıyorsunuz ben gelip alıyorum hem para veriyorum. Ameliyatlıyım." dedi. Ama kimse teyzeyi umursamadı. Kusura bakma teyze arabam yok dedi. Kapının önünde araba dururken ve 3 kişi orada oturmuş çay içiyorken yaptılar bunu. 

Arkasından bir adam geldi ve internet sitesinde yazan numaraya kimsenin cevap vermediğini söyledi adam karşılık olarak "Ne biliyim ben!? Numara eskidir. Ben düzeltmiyorum ya numarayı!" diye bir de onu terslediler. Arkasından sıra bana geldi ve ben kargoyu verdiğime dair belge istedim. Onu da vermediler bir de bana "bak ekrana, kaydettim işte." dediler. "Burada tarih yazmıyor. Ne zaman kaydettiğinizi ben nereden göreceğim?" dedim. "Napıyım sistem göstermiyorsa?" dedi. 
Aras kargonun önem taşımadığını tüm kargoları kamyona atarak koyduğunu zaten biliyoruz. Bir akşam daha denk geldiğimde sizinle de paylaşacağım. 

Ayrıca bir arkadaşımın başına gelen olayı da yorumsuz aktarmak istiyorum. 
Bir gün arkadaşım eve geliyor kapının önünde kargocunun bir kağıt yazıp kapıya koyduğunu fark ediyor. Arkadaşımın kargo kutusu da büyük bir koliymiş. Kargocu gitmeden bıraktığı notu okuyup arkasından "bakar mısın?" diye sesleniyor. Kargocu buyur diye dönüyor. Eşim evde eve çıktınız mı kargonuzu getirdim yoktunuz mesajı bırakmışsınız. Adam geveliyor, kargo çok ağır diyor. Tamam ver bana çıkarayım diyor. Ama kargo yanında olmadığı için tabi ki kargoyu veremiyor. Bu kargo şirketi de tabi ki Aras Kargo. 

Yorumsuz olarak gördüklerimi ve duyduklarımı paylaştım yorum sizin.