15.8.16

Twitter Müzesi

İlk gördüğümde " Vay! Bu nasıl benim aklıma gelmez" diye düşündüm. Heralde Flash animasyonları kullanarak müze içinde gezeceğim ve paylaştığım resimleri göreceğim diye düşündüm. Hatta 360 derece tur atacağımın hayali bile saniyeler içinde gözlerimin önüne gelmedi değil.

Şahsen benim aklıma gelseydi ve bir sosyal medya uygulamasına bir müze yapacak olsaydım. Öncelikle seçeceğim sosyal medya alanı Facebook olurdu. Büyük ihtimalle fotoğrafları tarihlerine göre sıralar (tabi fotoğraf sınırlaması olacaksa en çok beğeni alanlarla sınırlar), Fotoğraflara eklediğim yorumları ise müze duvarlarındaki fotoğrafların altına yazı gibi eklerdim. Ayrıca insanlara 360 derece gezme imkanı tanırdım. Eğer bu fikrin esinlenildiği bir yer varsa (ki ben henüz bulamadım, muhtemelen yapılmıştır) benim düşündüğümden daha iyi bile yapmışlardır.


Aslında yapanın Maximum kart olduğu düşünülünce fazlasıyla iyi bile olmuş. İyi bile olmuş derken adamların işi kart, uygulama ya da oyun değil ki. Fikir şahane zaten söylemiştim, benim aklıma gelmediği için üzüldüm bile.

Müzeye "Kendi Müzeni Oluştur" dedikten sonra şartları kabul ederek, ulaşabiliyorsunuz. İki adet resim tablosu içinde anladığım kadarı ile beğendiğiniz ya da retweet yaptığınız tweet'leri görüyorsunuz. Çünkü müzede beğendiğiniz şeyler olsun mantığı ile yapıldığını düşünüyorum.  İki insan önünde durmuş sizin tweet'leriniz hakkında yorum yapıyor gibi duruyor. Sağ sol oklara bastıkça da başka tweet'ler tabloların içinde yer alıyor.

Bahsettiğim uygulamayı beğendiyseniz veya merak ettiyseniz adresine ise buradan ulaşabilirsiniz.