28.6.16

Hayal Dünyası

"Hayallerin ne kadar büyükse, sen de o kadar büyük olursun."

Bu cümleyi nerede duyduğumu bilmiyorum ama hala hayatımı etkiler. Hala her gece yatmadan hayal kurmama sebeptir. Herhangi biri için söylenmiş, herhangi bir replikte olabilir, herhangi bir yerden kulağıma gelmiş bir söz de. Belki de tamamen ben uyduruyorum. Tam olarak emin değilim. Ama hayatım boyunca ürettiğim fikirleri bu cümleye borçlu olduğuma eminim.



Çok uçmadan ucunda tadında, "hani belki, olur ya!?" diyebileceğim hayallerden, gerçekleşmesi imkansızlara kadar hayal kurdum. 

İnsanın beyninden daha güzel bir dünya olabilir mi? Her şeye erişimin olduğu, her istediğinizi yapabildiğiniz kocaman ve sınırsız bir dünya. 

Not: Bu dünyada girmemeniz gereken arka kapılar, çıkmaz sokaklar ve tek başına gitmemeniz gereken tehlikeli mahalleler bulunur. Buralardan kaçınınız!

Ayrıca bu dünyada imkansıza ne kadar yaklaşırsanız başarıya o kadar yakın olursunuz. Çıtayı yukarıda tutmak hedeflerinizi yükseltir ve o hedeflere ulaşmaya çalışırken umduğunuzdan daha yukarıda bulursunuz kendinizi. 

Sosyal medya bu kadar yaygınlaştıktan sonra, kimlerin neler başardığını daha iyi görür olduk. Herkesin profilinde bir CEO & Founder yazdığına şahit olduk. Peki neden o başarılı insanlardan biri de sen olmayasın ki!?